2011-05-21

SUKALDARI TREBEAK 1. ETA 2º MAILAN

17 comentarios:

Nerea B. dijo...

Hara zeinen sukaldari trebeak ditugun eskolan!! Noizko bazkaritxo bat?! Bikain egin duzue, ZORIONAK!!!

miguel monreal dijo...

ze sukaldari onak zarete ! errezetak oso errazak eta gozoak dira eta nire etxean saiatuko dut errezeta hauek egitea.
Miguel Monreal

ekiñe zaratiegui dijo...

ze interesgarria da.errezetak oso errazak dira esta goxoa dira.
oso ongi egin duzue
ekiñe zaratiegui

Anónimo dijo...

oso interresgarri eta erraza da. Sukaldariak oso onak dira eta errezetak primeran daude. Asko gustatzen zaizkit.
Andrea Lacalle

Anónimo dijo...

Ze dibertigarria egin duzue errezetak! oso interesgarriak dira ete errazak ere bai. Egun bat saiatuko dut. Primeran egin duzue.
María Nicolay

Anónimo dijo...

Oso ongi egin duzue errezetak!Sukaldari oso onak zarete eta errezetak errazak iruditu dituzte.Nire etxean errezetak hauek egingo ditu.
Leire Indurain

Anónimo dijo...

Ze errezetak goxo-goxoak dira!Gainera oso errazak dira egiteko.Nire ustez errezetan lan handia egin baduzue sukaldari onak izango zara:)oso dibertigarria da bideo hau.
Ainara Garcia

Anónimo dijo...

Asko gustatu zait bideo hau!:D Baregarria da.. Gainera, seguru ez zegoela janaria errea ezta?
Primeran egin duzue, baina beste egunetan, errezetak egin ditzakezue ta gero bazkari bat!zer uste duzue?:)
Zorionak!!

Adriana Zugasti.

Ivan Lukin dijo...

jan nahi dut.kar kar kar
oso ongi eginak daude errezetak eta oso dibertigarria izango da bat egitea klasean. daniel eta arantxa oso sukaldari onak dira kar kar kar.
ZORIONAK!

Anónimo dijo...

zein ondo ereeezetak oso ondo daude eta oso dibertigarriena da asko ikasten dut zure klaserik
zorionak
mikel angulo

Anónimo dijo...

Oso barregarria da bideo hau! Hala ere, ados nago nire ikaskideekin eta hurrengo egunean bazkari bat egitea gustatuko litzaiguke denok jan dezagun ;)ZUEN LANA PRIMERAN DAGO, ZORIONAK!
Irantzu Nuin.

Anónimo dijo...

Oso dibertigarria da. prestatuta dago. asko gustatu zait.
Denak oso sukaldari onak dira.
zorionak!!
BERTA.

miriam usechi dijo...

Zorionak politak! Oso dibertigarria da!! eta zein errazak diren errezetak!
sukaldari on-onak zarete!!

Anónimo dijo...

Ze sukaldari onak zarete!!Oso dibertigarria da. Niri gehien gustatzen zaidan errezeta lehenengoa da.Beste errezeta egin baduzue, ni probatuko nahi dut.
PATRICIA MUÑOZ

Anónimo dijo...

oso ondo egiten dute oso dibertigarria da eta asko gustatzen zait.
rebeca rey

Johanna dijo...

Ze ideia ona! Asko gustatu zait, oso barregarria eta dibertigarria benetan. Nolako asmakizuna dituzuen! Eta ederki prestatu zenituzten dena: osagarriak, gidoia, "sukaldea"... Segur aski ederto pasatu duzuela! Zorionak!

Anónimo dijo...

KAIXO OSO ONGI DAGO NI KAR KAR DUGU