2011-08-14

Nire oporrak! :)

Nik oporretan Marbellara joan nintzen eta primeran pasa ginen. Nire oporrak ekainaren 20a hasi ziren. Nire gurasoak bilboko aireportura eraman ninduen; oso pozik nago nire gurasoarik joan nintzen oporretan eta. Hegazkinez bidaiatu lehenego aldiz zen eta nik uste dut bidaia oso azkarra, eroso eta atsegingarria zenela. Hegazkinetik ilunabar ikus dezaket eta oso polita zen; gero, gauan hiriaren argiak ikus ditzaket. Malagara iritsi nintzenean nire osaba-izebek Marbellara eraman ninduen.

Nire aiton-amonarekin egon nintzen beren etxean. San Juanen gauan lagun batzuekin su egin genuen hondartzan eta gero uretan sartu ginen. Uztailaren 6an Iruñean ez nengoen arren, Txupinazo telebistan ikusi nuen. Uztailaren 9a nire gurasoak eta nire neba Marbellara etorri zinen.

Oso ondo pasatzen dut Marbellan. Egunero hondartzara edo igerilekura joan naiz; gero nire lagunekin bizikletaz paseatzera, arrantzatzera, futbol jolastera edo urpean igeri egitera joan gara. Niri ere arropa erostera asko gustatzen zait, han asko dendak daude eta.

No hay comentarios: