2011-10-10

zinta-dantza

9 comentarios:

Maria Bravo dijo...

Niri dantza hau asko gustatzen zait.Nik uste dut ez da oso zaila.

Ainhoa Lanciego dijo...

Nire ustez dantza hau ona da guri dantzatzeko eta ez da zaila. Niri dantza hau gustatu dut.

andrea.l. dijo...

Niri asko gustatzen zait dantza eta ez da zaila baina ez dakit egokiena dela

nerea lus dijo...

Nire ustez dantza hau polita da eta zaia da.niri dantza hau gustatzen zait.

Patri dijo...

Maider!Nire ustez dantza hau oso polita da baina nik uste dut dantza hau ez dela onena aukera.

mikel angulo dijo...

nire uztez oso polita dela eta oso ondo da dantzatzera

Lorena dijo...

Niri asko gustatzen zait erebai, baina nire uztez ez da egokiena

miriam usechi dijo...

Oso polita da eta niri asko gustatzen zait baino, adoz nago Lorenarekin, ez da dantza egokiena klasean dantzatzeko.

Sara dijo...

Niri asko gustatzen zait.