2010-06-26

BLOGEAN SARRERAK SORTU

Aupa ikasle maiteak!

Zer moduz oporretan?! Zoragarri, ezta?
Uda honetan "internauta" bikainak bihurtuko zarete (dagoeneko ez bazerete...). Bloga bizirik mantentzen lagundu behar didazue eta horretarako bakoitzak bi berri zintzilikatu beharko dituzue.

Sarrerak sartzen hasi baino lehen, ikus ezazue aurkezpen hau.

ANIMO!! OSO ERRAZA DA ETA!!

Blogak: sarrerak sortu



Gonbidapena onartu duzu eta baita lehenengo sarrera sortu ere, ZORIONAK!! Bigarren sarrera beste egun baterako utziko duzu, ezta? Ba bigarren sarrera eta hurrengoak sortzeko, jarraitu ondorengo pausuak.


UDA ONA PASA!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Kaixo Nerea, DBHko 4.mailako Marta Munarriz naiz. Nire "gmail"ean askotan sartu naiz baina ez dut gonbidapenik jaso. Nire "gmail" berridatzi dizut: marta.munarriz.ihs@gmail.com