2011-09-05

Egun bat Donostian


Larunbatean donostian egon nintzen nire gurasoak eta nire nebarekin. Hamaiketan etxetik irten ginen eta gutxi gorabehera hamabietan iritsi ginen donostira. Pasaleku berrian aparkatu genuen autoa eta olatuak ikusten egon ginen. Lainoa zegoen eta olatuak oso handiak dira, horregatik nire neba blai-blai eginda geratu zen, beraz, nire amak berari arropa aldatu zion. Ondoren aquarium ikusi genuen, nik uste dut asko aldatu duela asken alditik joan ginen. Asko arrainak daude eta desberdin mota dira, batzuek oso koloretsuak dira eta besteak oso handiak.

Gero portuan eta hirigunean paseatu ginen eta Mejillonera-n bazkaldu ginen.Ondoren ontziaz paseatu ginen eta sta. klara uhartea ikuskatu genuen. Arratsaldean eguzki atera zen eta haizearen orrazira joan ginen, oso divertigarria zen. Gero Igeldo mendiko atrakzio-parke joan ginen eta funikularraz igo ginen. Han txalupatxo txiki batean, "Suizaren" mendia eta beldurrezko etxean montatu genuen.

Jaitsi ginenean surfistak ikusi genituen eta gero Ondarretaren hondartzara joan ginen. Ura oso ona zegoen baina olatuak indar asko zuten, asko harriak zeuden eta oso sakon zen; horregatik ez zitzaidan gustatzen. Bukaeran jantoki batean afaldu genuen eta gero etxera itxuli ginen.

No hay comentarios: