2011-09-12

SANFERMINAK

Nire ustez Sanferminak dira munduko festa oberenak eta horregatik Sanferminei buruz hitz egingo dut. Pasaden urtean itsasbidai batean egon nintzen ets horregatik Sanferminetan bakarrik hiru egun egon nintzen eta pena handia sentitu nuen.
Baina aurten festa osoak hemen egon nintzen eta nik este dut udaren momentu oberemna zelako. Festa honetan gauza ugari izugarriak aurkitu ditzakezu: jendea, lagunak eta niri gehien gustatzem zaidana; zezenak. Gauza hauek oso onak dira horregatik jende asko etortzen dira urtero Sanferminetara.
Eta ni baita ere festa disfrutatu nuen. Egunero nire familiarekin bazkaltzen nuen nire amonaren etxean, arratsaldero zezenak ikustera joaten nintzen eta giroa oso ona zen. Eta gauak ziren eguneko momenu oberena nire ustez, nire lagunarekin egoten nintzen iruñan eta oso denbora ona pasatzen ginen.
Miguel

No hay comentarios: