2011-09-03

Zarautz =)






Uda honetan Zarauzko kanpinan egion nintzen nire lagunekin.
Abuztuaren 1a hara joan ginen. Hiru aitak ere joan ziren baina bakarrik gauzak eramatzeko eta denda ipintzeko. Gure aitak joan zirenean, dena ondo antolatu genuen.


Janaria geneukanez gero, makarroiak egiten hasi genituen, bitartean, bi lagun eroskira joan ziren haragia erosteko. Ondoren bazkaltzen hasi ginen.








Arratsaldean, nahiz eta ez zuen bero handia egin, hondartzara joan ginen. Han paseatu ginen eta gero karramarroak hartu genituen.





Hondartzatik itzuli ginenean, afaria antolatu genuen. Gero, afartzen bukatu genuenean, gure aurreko auzotarrekin hitz egiten hasi ginen. Haiek frantsesak ziren horregatik haiekin ingelesez hitz egin genuen. Oso alaiak eta jatorrak ziren horregatik azkenean haiekin herrira joan ginen juerga bilatzeko.





Hurrengo egunean, esnatu ginenean, hondartzara joan ginen bero handia egin zuelako. Baina ezin genuen uretara sartu, ikurriña gorria zelako. Gero bazkaldu genuen. Arratsaldean ere hondartzara joan ginen, ordea, zazpi eta erdietan kanpinara itzuli ginen herrira joateko. gauean oso goiz joan ginen ohera, hurrengo gauean jaietara joango ginen eta.






Hurrengo goizean dutxa eman genuen eta gero hondartzara joan ginen. Guk uste genuen ezin genuela uretara sartu baina ikurriña berdea zen horregatik irantzu eta ni uretara sartu ginen.
Gero dutxa eman nuen eta arratsalde osoan kanpinan egon ginen kartak jolasten eta musika entzuten.



Gauean herrira joan ginen kontzertu ikus dezadan. La Pegatina jo zuen.
Guk oso ondo pasatu ginen kontzertu horretan. bostetan kanpinara itzuli ginen.


Hurrengo goizean joan behar ginen horregatik dena jaso genuen. Gero gure aitak etoori ziren gauzak eramatzeko.


Niretzat hau esperiantzia oso ona izan da, oso ondo pasatu nuen kanpinan eta nire lagunekin.


Espero dut urrengo urtea errepikatuko duguela!












No hay comentarios: