2010-09-14


Aurten Iruñean egon nintzen uztailaren 6tik 14ra. Egun honetan nire lagunekin joaten nintzen jaietara. Oso ondo pasa nuen!

Lehenengo egunean hoberena zela uste dut. Gazteluko plazara zegoen eta gauza asko eman genuen: kola, arrautzak, irina, ketchup, ziapea, ogia eta edozer gauza. Denos oso pozi ginen eta zaltazen eta ohi asko egiten ari ginen. Hamabietan suzir entzun genuen eta zapiak altxa genituen, deno "viva San Fermín" eta "Gora San Fermin ohi genituen eta zapiak lotu genituen lepoan. Jaia hasi zuen. Egun hori oso zikin atera ginen plazati, eta autobusetara joaten ginen eguzki azpian egoteo.

Beste egunean bakarri karratsaldean atera ginen kalera (eta berandu oso beroa egotez gero) Biribilgunean egoten ginen hitz egiten eta karta jolasten. Saltokiak bisitatzen ginen eta gauza ugari ikusi genituen. Baita gauean kontzertuera joaten ginen ere, baina lehen su apainak ikusi genituen autobusetan. Jende askorekin joaten ginen gauean, eta belarra oso zikina zegoen azen egunetan, baina guri ez zitzaien asko axolatu, gu ondo pasa genuen.

Jaiak oso onak zuten nire lagunekin, eta hurrengo urtean errepiat0uko gara!

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Bikain, Paula! Zeinen argazki polita!!