2010-09-13

casteldefells.

Uda honetan nire falimiarekin oporretan joan nintzen Casteldefellsera.
Hamar egun egon nuintzen hotel batean.
Goizero hondartzara joaten nintzen, hoteletik oso hurbil zegoela. Beste egunetan Casteldefells ezagutzera joaten ginen eta hondartzara paseatzera.
Arratzaldeetan Barcelonara joaten ginen. Zein politak eta handiak diren!
Barcelonako kalean oso zabalak dira era jende asko dago kalean zehar.
Beste arratzaldeetan Barcelonako monumentuak adibidez; "La Sagrada Familia", "Las Ramblas"...
Eta gero hotelera itzultzen ginen, azoka txikiak ikustera.
Era, kontzertu batzuk enparantzan zeuden.
Hondartza ikusten genuen bitartean, "txiringuitoetan" esertzen ginen eta freskagarria bat edaten genuen.
Oso ondo pasatu nuen eta oso beltzarana etorri nintzen.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Bikain, Miriam! Bartzelona oso polita da, ezta?! Ziur nago primeran pasatu zenuela.