2010-09-13

NIRE UDA

Nire uda hasi San ferminerekin, San ferminek hasi uztailaren 6an hamabiak. Egun hori ni eta nire lagunak joan hamarretakoak egin nire haitz. Hamaikak erdietan gu gaztelu enparantza ginen. Hemen txupinazo genekusan. Ordu bat gutxi gorabehera etxera aldatu ginen. Ni arropa aldatzen eta igo gosari haitz ni eta nire familiarekin. Gero gelditu nire lagunarekin eta buelta eman ginen, ikusten irteera haitz ginen, berbena ikusten, egunean batean barrakak ginen,arratsean jaten ari garen bitarten su arificialak ikusten dugu, gero txosnak , buelta bat eman ginen , kontxertu ginen... eguneak batean, ni eta nire amatxorekin eta nire izebarekin zezen ikusten ginen. Han abesten, jaten, asko beroa pastasen… uztailaren 14an bukatuta San ferminek hamabiak arratsean kantikarekin ``gaixoak neure´´.

Gainerako uztaila hilabete igerilekua joan nindoan.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Ekiñe! Iruindarrentzat San Ferminak bikainak dira, ezta?!