2010-09-04

Nire oporra Iruñaren kanpora

Utzailaren 17tik 31era Marbellan egon nintzen nire aita, nire izeba eta nire nebarein.
17an Iruñatik Madrilera joaten ginen eta nira amaren etxean lo egin genuen. Hurrengo egunean Marbellara jarraitu ginen. Han, etxea urbanizazio batean zegoen eta igerilekua zeukan. Etxea bi lore zeuzkan: azpian egongela, bainugela eta sukaldea zeunden eta goizean hiru logelak eta bi bainugelak zeunden. Baita terraza bat zegoen ere.
Egunero terrazan gosaltzen genuen eta gero igerilekuan igeri egiten ginen. Baaltzen eta gero, autoz joaten ginen beste herrietara. San Pedro de Alcántara eta Esteponan egon ginen eta Marbellako alde zaharra bisitatzen genuen. Portua bisitatzen genituen ere eta bi egunean joaten gara hondartzara. Marbellan egotea oso lasaigarria zen.
Gero, abuztuan, nire neba eta ni Madrilean egon ginen. Gure amaren etxean egon ginen aste bat. Nire ama heri bat bizi da, eta herria oso polita eta biziduna da eta denda eta bar ugari dauka. Ez zegoen oso ber, eta egun batean hiriguneara voan ginen, baina hor zen bero handia! Asta hori oso ona zen, eta gero Iruñara itzuli ginen

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Bikain, Paula!! Seguraski zoragarri pasatu duzu zure familiarekin.