2010-09-04

niri urteko momentu onena sanferminak dira. Sanfermin nire festa gogokoena da , baina urte hau bakarrik hiru egun pasa nintzen sanferminetan gurutzontzi batean egon nintzenelako.

denbora gutxi zen baina oso onso pasatu nintzen nire lagunekin.

Goizeetan iruñara joaten ginen buelta bat emateko , baina ez ginen denbora asko pasatzen jende asko zegoenelako.

Gero ni nire amonaren etxera joaten nintzen , bera bazkaria prestatzen zuenelako ni eta nire familia jateko.

Baita ere , niri zezenak asko gustatzen zaizkit eta horregatik arratsalde guztiak zezen plazara joaten nintzen zezenak ikusteko

Baina momentu onenakgauak ziren , sanfermineko gauetan anbiente asko dago , txarangak, konttzertuak eta jende asko daude kalean.

Baina batzuetan oso arriskutsua da jende arraro dago eta batzuetan haiek jendeari lapurtzen diote, baina kontuz ibiltzen duzunean

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Bikain, Miguel!! Zuzen zaude, San Ferminak iruindarrentzat urteko momentu zoregarrienetako bat da, baina kontu handiz ibili beharra dago.