2010-09-10

Nire oporrak!

Nire oporrak!

Aparteko oporrak izan zen! Oporretan nire nebekin, ahizparekin, eta gurasoekin canpin batean joan ginen, bere izena "Peña Montañesa"da eta Huescan dago. Han lau urte joan ginen eta datorren urtean joango gara. Ni lagun asko egin dut. Han atzerri asko joan zarete. Egun batean ni eta nire nebekin ibaia joan ginen. Ura izotz dago. Canpin igerilekura joan nuen, nire lagunekin futbola jolastu nuen eta asko gauzak egin nuen. Gaur denak futbola jolastu genuen eta gero karta-jokoa edo ezkutaketan jolastu genuen eta batzuetan ohiatu errieta egin zioten. Gaur batean guk futbolean jolastu genuen eta nik zaintiratuta egin nuen.Hurrengo goizean gurasoekin mediku joan nintzen eta oinez bendatu nuen. Hau oporretan errepikaezin zuen!

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primera, Patricia!! Kanpinean pasatzen diren oporrak oso dibertigarriak dira, ezta?!