2010-09-13

Nire uda.

Ekainaren 21ean oporrak hartu nituen.26an notak eman zidaten.
Gainditu nuen deena eta horregatik, San Fermin arte es nuen ezer egin.

Uztailaren 7an San Ferminak hasi siren. Goiseetan nire familiarekin Iruñera joaten nintzen. Gaztelu Plazara buelta bat ematera, baino arratzaldeetan nire laguneekin Iruñara joaten nintzen, peñetan dantzatzera. Ere barraketan ibiltzera. Patatak frijituak erosiko genuen.
Gauetan hamabiak eta erdiak arte nire lagunekin egoten nintzen. Eta haiekin argazkiak atera genituen eta jende asko ezagutzen genituen.
Gero nire lehengusu-lehengusinekin paseatzen nintzen.
Larunbata gauean, nire igerilekuajo festa batera joan nintzen. Han lagun batekin egon nintzen, Esti, etajende asko ezagutu genituen.
Asko dantzatu genuen eta oso ondo pasatu genuen.

Abuztuan atsedena hartu dut eta egun batean Zarautzera joan nintzen, bi lagunekin.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primera, Miriam!! San Ferminak oso dibertigarriak dira!!