2010-09-10

Herria

Nire oporrak herrian pasatzen ditut ere bai. Nik bi herri ditut, Herriberri eta Arandigoien. Udaren erdia Hiriberrin nago, non urtegira joaten garen. Hor itsasontzi bat daukagu, baina ez da oso haundia plastikozkoa delako, izan ere, hiru persona bakarrik egon ahal dira. Herri honetan kirol asko egiten dugu, normalean “pala”-ra jolasten dugu eta ere saskibaloia praktikatzen dugu. Hala ere, saskia motza da moztu dutelako. Umeak jolastu dezakete arazorik gabe, guk ordea, arazoak ditugu oso txikia delako eta horregatik aspergarria da.
Arandigoien Lizarraren ondoan dago, horregatik erosoagoa da. Igerilekura joaten gara, baina ez dago nire herrian baizik beste herri batera jeitsi behar dugu. Pasa den asteburuan Arandigoiengo jaiak izan ziren. Oso ongi pasatu nuen, nahiz eta jende asko ez egon. Lau teilatu abestia abestu nuen nire lagunarekin, irribarre asko egin nuen.
Nire herrietan ez dago dendarik, baina niri ez zait inporta, nik uste dut hau ez dela inportantea.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Laura!! Herrian pasatzen diren udak ahaztezinak dira!