2010-09-13

NIRE UDA

Abustuaren 1an kanpaldi bat adanorenkin nintzen (ume kancer elkartea).Sastarrain (zestoa) ibar ginen.Han aldi berean gartatu monitorek euskaras hitz egiten eta ni hizkuntza egiten nintzen.
Espedeologia,jorraldi egiten ginen,zaldiz ibiltzen,bi egun hondartzara ginen, beste egun ospatu Ekain eguna,ahitzuloetako pinturak,sua hirriekin egiten ditugu, mendi igo ginen...beste egun bizikletak ibiltzen mendigatik ur-jauziraino,asko aktibitatea egiteko dela egunez,dela gauez. Azken eguna posta zasta egiten ditugu.Eta azken eguna alfaldu desberdin gainerako,pizza,patatak frijituak.koka-kola,laranja eta abar ematen dio.
Abustuaren 9an Iruña etortzen ginen.
Ginerako abustua hilabete joan nintzen Murtxante,Burlata...... jaiak.Eta igerilekua joan nintzen.

¡¡¡¡UDA ONDO IBILI NAIZ!!!!

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Bikain, Ekiñe! Bai kanpaldi interesgarri eta politan egon zarela!! Ze pena uda bukatzea, ezta?!