2010-09-05

Nire herriaren jaiak


Nire herria Monteagudo da eta abuztuaren 14a Monteagudoren jaiak dira.
Ni nire lagunak eta nire lehengusinarekin joaten nintzen. Nire lehengusina Lucia da eta
nire lagunak: Jose, Victor, Daniel, Carmen, Angela, Julia, Jorge, Juan Carlos, Javi eta
Elena dira.
Guk lagun-talde bat dugu. Gure lagun-talde ¨El desmadre¨ da.
Guk gauza asko egin genituen, adibidez: behiak ikusten genituen, txarangarekin joaten
genuen eta dantzatzen genuen.
Egun batean nik neskarekin eguzkitako betaurrekoak erosi genituen eta gero mutilek
eguzkitako betaurrekoak erosi nahi zituzten. Nire eguzkitako betaurrekoak gorriak dira.
Gauetan gu dantzatu joaten ginen eta oso ongi pasatzen ginen.
Egun batean euri asko egin zuen eta gure lagun-talde urak hartu zuen. Gure gauzak
hondatu zuten eta guk blaitu genuen.
Hurrengo urte ni Monteagudora joango naiz.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Leire!! Baina zeinen argazki polita!! Ia ia ez zaitut ezagutu!