2010-09-04

nire oporrak

ni uzatilan gurutzontzi batean egon nintzen. Gurutzontzi hau izugarria zen eta oso ondo pasatu nintzen.
uztailak 4etan iruñatik bartzelonara joan nintzen autobusez txalupa hartzeko , autobusan 5 ordu egon nintzen baina lo egin nuen.
Txalupara heldu nintzenean ezustean hartu nintzen , gauza hau bost izarreko hotela bezala zelako.
Aste bat pasa nintzen txalupan , baina beti txangoak egin nituen eta ez nituen denbora txalupan egoteko , bakarrik gauetan.
Leku asko bisitatu nituen : florentzia , erroma , monako , tunisia... leku hauek oso interesgarriak eta politak ziren.
tangoetan 40 lagun ginen eta horregatik turismo-guidariarekin joan ginen.
Turismo gidariak oso jatorrak ziren eta lekua ikusteko laguntzen ziren bere lana delako.
Baina azken eguna bartzelonara itzultzen ginen eta txalupan egon behar genuen egun osoa.
arratsaldeetan igerilekuan egon ginen eta gauza izugarria ikusi nintzen , itsasora ikusten ari nintzen eta bat-batean hiru izurde ikusi nituen.
Azkar kamera hartu nuen eta argazkiak egiteko hasi nintzen, pertson guztiak oso alaiak geunden , hau gurutzontziko momentu onena zen.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Miguel!! Ziur nago zoragarri pasa zenutela!! Irailean kontatuko al diguzu nolakoa den Erroma?!