2010-09-02

nire oporrak


Ni, nire neba eta nire gurasoak Peñiscolara joan ginen oporretan. Gu urtero Peñiscolara joan ginen.

Peñiscola oso polita da. Hondartza oso handia eta divertigarria da, nire ustez Peñiscolaren hondartza Castellorik onena da. Bestealde Peñiscola gastelu bat dauka, oso handia eta polita da. Hemen aspaldian aita santu bat bizi zen. Hura oso garrantzitsua zen, bere izena Papa Luna da.

Peñiscolan lagun bat dut bere izena Marina da, hura urtero Peñiscola joan da erebai. Hura bere osaba-izebak oporretan eman du. Gu egunero hondartza joaten ginen. Guk harea jolasten dugu eta itsasoan igertzen dugu. Egunero nire neba eta ni Marinaren igerilekura joaten ginen .

Egun bat guk Benicarlora joan ginen. Benicarlo Peñiscolaren oso hurbil dago. Asko dendak eta tabernak dira. Gu Benicarloren kirol-portu ibili ginen. Asko itsasontziz ikusi dugu.Gero freskagarriak edan dugu tabernan eta gero izozki bat jaten dugu.

Nik oso ondo egon nintzen Peñiscolan

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Lorena!! Zeinen dibertibagarria dirudien! Argazki zoragarria!