2010-09-01

nire oporrak

Uda honetan saloura joan nintzen nire gurasoak eta nire ahizparekin. Nik ez dut uste Salou polita denik, dena hotelak eta apartamenduak dira eta ez dago alde zaharra ikusteko eta hori niri ez zait gustatzen. Baina Salou gauetan oso polita da, dendak daude eta dantzaleku asko daude ere bai.
Gu egun guztiak hondartzara joaten ginen eta beti jende asko zegoen. bero handia egiten zuen eta horregatik nire ahizpa eta ni uretan egoten ginen . Gauetan kalera ateratzen ginen eta hizozki bat jaten genuen.
Gau batean nire ahizpa eta ni kalera joan ginen eta dantzaleku batzuetara sartu ginen.
Dantzalekuetan jendea arropa dotorea eraman zuten eta mutil eder asko zeuden.

Abuztuaren 16 a leringo jaietara joan nintzen.Urtero joan naiz, lagun bat gonbidatzen nau.Han 4 egun Egon nintzen eta egun guztiak goizetan lo egiten genuen eta gero arratsaldetan herrira igotzen ginen.
Seietan entzierro txiki bat ikusten genuen eta gero taberna batean egoten ginen eta han afaltzen genuen. ondoren karpa batera joan ginen ondo pasatzeko.

1 comentario:

Nerea B. dijo...

Primeran, Iranzu!! Ziur nago oso ondo pasa zenuela!!